ח"כ שטרית: "האסון שייך לכולנו; לא למטה המשפחות"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שטרית: "האסון שייך לכולנו; לא למטה המשפחות"

    ח"כ קטי שטרית לבצלאל קאהן ודוד חכם ב'מהדורת הבוקר': "ביום שישי יצאתי להשתתף בצעדת המשפחות, כששמעתי מה עשו לח"כ צבי סוכות הסתובבתי וחזרתי הביתה. האסון שאירע הוא של כולנו, לא רק של המשפחות, אבל צריך לכבד אותן ולהתרחק ממהומות". לדבריה: "מה שמעניין את לפיד זה הסקרים ומצבו הפוליטי. לא אכפת לו מהמלחמה. חבל שהוא לא לומד משאר חברי הכנסת שמתמסרים לעשייה"

    Pictures of civilians held hostage by Hamas terrorists in Gaza placed on chairs at the Pais Arena stadium in Jerusalem, on November 15, 2023. Photo by Oren Ben Hakoon/Flash90 *** Local Caption *** מלחמה חרבות ברזל עזה ישראל נאום תמונות חטופים עזה שבויים ארנה כדורסל
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ קטי שטרית שוחחה הבוקר עם בצלאל קאהן ודוד חכם מגישי 'מהדורת הבוקר' וסיפרה: "ביום שישי יצאתי להשתתף בצעדת המשפחות, כששמעתי מה עשו לח"כ צבי סוכות הסתובבתי וחזרתי הביתה. האסון שאירע הוא של כולנו, לא רק של המשפחות, אבל צריך לכבד אותן ולהתרחק ממהומות שבסופו של דבר מצערות את כולנו".

    לגבי הכנסת הסיוע ההומניטרי לרצועה אומרת שטרית: "אנחנו לא מותירים פתח לאף גורם לטעון מאוחר יותר שלא היינו מספיק הומניים. לכן הכנסת הדלק לרצועה".

    על ראש האופוזיציה: "מה שמעניין את לפיד זה הסקרים ומצבו הפוליטי. לא אכפת לו מהמלחמה. חבל שהוא לא לומד משאר חברי הכנסת שמתמסרים לעשייה. הח"כים הערביים לא משתפים פעולה עם חמ"ל הח"כים למרות שחלק לא מבוטל מהנרצחים היו ערבים. הם לא מרגישים חלק מהטרגדיה".

    הליכוד ביום שאחרי: "זה ברור שהאירוע הקשה קרה במשמרת שלנו, אבל העיסוק האובססיבי של השמאל והתקשורת באשמת נתניהו הוא הזוי. אנחנו קוראים לעם להתאחד אבל באולפנים מפלגים".

    האזינו



    0 תגובות